Αντιγράφω από δημοσίευση του Θανάση Τσιριγώτη για τα παράδοξα της εκπαίδευσης :
"Παράδοξο είναι να έχουν κάνει οι μαθητές αναλύσεις επί αναλύσεων σε λογοτεχνικά κείμενα και παρόλα αυτά να μην έχουν διαβάσει ούτε ένα λογοτεχνικό βιβλίο ή να μην τους έχει γεννηθεί η λαχτάρα για το διάβασμα τέτοιων βιβλίων. Χαμένοι μέσα σε απαρέμφατα , σε αντώνυμα , στην ανάλυση στίχο –στίχο και στην ανακήρυξη του Dan Brown ως τον πιο σημαντικό λογοτέχνη που γνωρίζουν."
"Παράδοξο είναι να θεωρούν οι μαθητές ως την πιο ευχάριστη ανάμνηση από την σχολική τους ζωής : «τότε που έγινε χαμός στην εκδρομή στο τάδε σκυλάδικο ή κλαμπ»."
" Παράδοξο είναι οι μαθητές να έχουν πάρει Lower ή και Proficiency και να μην μπορούν να καταλάβουν μια αγγλόφωνη ταινία χωρίς υπότιτλους ή να συνεννοηθούν με κάποιον στα αγγλικά."
Για περισσότερα παράδοξα εδώ
"Παράδοξο είναι να έχουν κάνει οι μαθητές αναλύσεις επί αναλύσεων σε λογοτεχνικά κείμενα και παρόλα αυτά να μην έχουν διαβάσει ούτε ένα λογοτεχνικό βιβλίο ή να μην τους έχει γεννηθεί η λαχτάρα για το διάβασμα τέτοιων βιβλίων. Χαμένοι μέσα σε απαρέμφατα , σε αντώνυμα , στην ανάλυση στίχο –στίχο και στην ανακήρυξη του Dan Brown ως τον πιο σημαντικό λογοτέχνη που γνωρίζουν."
"Παράδοξο είναι να θεωρούν οι μαθητές ως την πιο ευχάριστη ανάμνηση από την σχολική τους ζωής : «τότε που έγινε χαμός στην εκδρομή στο τάδε σκυλάδικο ή κλαμπ»."
" Παράδοξο είναι οι μαθητές να έχουν πάρει Lower ή και Proficiency και να μην μπορούν να καταλάβουν μια αγγλόφωνη ταινία χωρίς υπότιτλους ή να συνεννοηθούν με κάποιον στα αγγλικά."
Για περισσότερα παράδοξα εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου